shine bright like a diamond

Får väl inleda med att det gjorde satans jävla ont med tatueringen. Men jag lyckades göra klart den med ett bestämt "jag tänker inte lägga mig här igen". Och det var värt det.

Hela veckan har bara bestått av jobb, jobb, jobb och lite sömn.
Igår var det Maskinen i Göteborg med Firren som stod på schemat. En jäkla resa där jag guidade Tess fel och helt plötsligt virrade vi omkring i Göteborg en stund tills vi hittade rätt.
Maskinen var GREAT! Övervägde risken av konflikter att dra någon i håret eller slå någon med hur värt det skulle vara. Man förväntar sig faktiskt mer av folk på konserter som är runt 25. Idioter.
Kvällen avslutades med Donken i Borås och att bankomaten i Bredaryd tog mitt kort.

Idag var det minisim, fast med mamma och Peten. Neo var dock väldigt lycklig och flöt till och med på rygg utan att göra ett ljud, vilket inte hänt innan när jag varit med. Sedan lekte vi med tåg och hängde i soffan och pusslade Mamma Mu innan han skulle hem och jag la mig i soffan framför flera avsnitt America's Next Top Model.

Imorgon är det ljusparty här hemma, nästa vecka jobb som vanligt och på fredag står en utgång på schemat. Himla bra!

Bilderna från Maskinen är dåliga, och av någon anledning blev typ alla bilder på Afasi? Öh, ah.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0