you're so vain

Jag saknade jobbet och rutinerna under min tid i Skottland, men att komma tillbaka till dem... So fucking boring!

Har spenderat senaste timmen till att läsa ikapp lite bloggar. Bland annat läste jag min mysiga frus blogg där hon skrev "jag är hemma och hör inte längre brittiska accenter när jag går på gatan" och insåg att det är nog ta mig fan det jag saknar mest. Med England. Med Skottland.
Jag lär nog åka dit igen framåt våren. Plocka ut lite ledighet som jag antagligen inte har (om jag ens har ett jobb) och uppleva London under våren.

Men nu ska jag sova. Om tolv timmar ligger jag under tatueringsnålen och gör min efterlängtade familjetatuering. Sedan ska jag ju faktiskt träffa Alvin för första gången imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0