även om vi inte är så får mina lungor turbulens

Tänker inte precis inleda ännu ett inlägg med att jag har sämst update. Även om det indirekt blev så nu.

Anywhore, jobb, jobb, jobb hela veckorna. Har dock lämnat bemanningsföretaget bakom mig och är numera visstidsanställd! Känns hur skönt som helst, och jag hoppas att december månad inleds med förlängd visstid. Eller fast anställning om jag kanske kan ha sådan tur, ähä. Tvivlar dock på det än så länge...

I alla fall. Förra veckan var kanonfin! Massor av mys och jobb och vänner och familj.
I fredags var jag i stan med Bulle. Vi skulle äta lunch på Vinoteket, men det öppnade inte förrän klockan 18 så blev Anna Gretas istället, gott!
Sedan blev det Hok och vi gjorde egna tapas framåt kvällen. Senare gick vi till Ple där Alex och Wilma var. Vi spelade Uno och drack, inledde en omgång Finans innan vi åkte till Max. Roligaste bilresan jag någonsin varit med om!
Tillbaka i Hok spelade vi klart finans och sedan blev det ännu mer Uno, och sedan musik och prat till klockan 7 på morgonen. Jag somnade på Ples soffa och vaknade vid 9 när han väckte mig för att jag skulle hinna med mitt tåg hem.

Så på lördagen var det dags för ännu ett minisim med Johan och Neo, därav det tidiga tåget hem, haha.
På kvällen åkte jag till Karro och Johan där det bjöds på tacos. Neo var helt tokig efter att ha ätit bara tacoschips, ananas och Dr. Pepper och var lite som den lilla flickan i Monters Inc. när han tog fram och visade den ena leksaken efter den andra. "Linn, Linn, Linn, sparka bollen, Linn, Linn, Linn, kom Linn!" lät det hela kvällen, så oerhört mysigt!
När jag kom hem somnade jag på soffan och sov där hela natten.

Söndagen blev mestadels lugn, Neo var här och lekte lite och sedan kom Karro också. Himla mysigt.

Igår var det dags för jobb igen, sedan var jag i Värnamo. Fixade MasterCard-kort och kom ut från Åhléns med en ny halsduk, ett par nya lösögonfransar och åtta nya nagellack.. Nu är det strängt körförbud på mig fram till London och det är bara fyra veckor kvar!
Idag övningskörde jag för första gången på nästan ett år och gjorde även mitt livs första omkörning - en stillastående traktor.
Imorgon blir det ännu mer övningskörande, på torsdag ska jag till frisören och färga håret, på fredag blir det utgång, lördag ingenting och söndag brunch. Fullspäckat! And I like it.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0