det är väntan som fördärvar och förstör

Opsi, glömde bort bloggen. Igen.
Men förra veckan gick kanon. Hade utbildning i fredags och fick se vad tjänstemännen gör hela dagarna. Jag är ganska glad att jag inte har deras jobb... Ärligt talat är det nog bäst ute i produktionen. Fast jag saknar vanliga kläder.

I fredags var jag på Ikea med Kim, köpte avlastningsmöbel och lite annat smått och gott. Ska nog montera upp det nu i helgen...
I lördags var det minisim med mamma och Neo. Sedan hade vi Neo här hemma hela dagen och efter att vi lämnat tillbaka honom till K&J skjutsade Peter och mamma mig till Hok. Där drack jag vodka med Julle och var fabulous i mina tofflor.
I söndags blev det Bambu och när jag kom hem var Neo hos oss. Föööör äntligen var det dags för syster att föda! En liten pojke - Alvin. Satt och grät när jag fick höra det och skulle samtidigt lägga Neo. Men enligt Neo var det inte en bebis, inte lillebror och inte Alvin när han fick se bilder. Vid ett tillfälle var det dock Neo, haha!

Sedan var det jobb igen hela veckan. Var barnvakt i måndags och tisdags åt Neo också, annars har nästan ingenting hänt här...
Idag var jag i Värnamo och köpte böcker och lite annat smått och gott, och en resväska till London som jag kan ha i tio år sa mamma, haha.
Sedan blev det Max-mat och sedan har jag bara legat i soffan och tittat på film. Nu ska jag titta på The Tourist.
Resten av helgen kommer bestå av tvätt och packande och andra förberedelser inför England nästa vecka. Så jäkla gött att komma härifrån ett tag!

Bilden på Alvin snodde jag från syster när hon skickade den (a)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0