I remember when I lost my mind

Klarade alla jobbdagar förra veckan. Ett under känns det som. I onsdags hade jag möjligheten att välja mellan att få mina timmar med praktiken till truckkortet som övertid eller gå hem tre timmar tidigare. Jag valde ju övertid och spenderade därmed tolv timmar på jobbet. Men jag överlevde!

I helgen var det väldigt lugnt. Känns som det var ganska välbehövligt. Har hittat två lägenheter jag sökt också.
Jag tror det var i fredags som Tyra fick komma hem också. Benet är fortfarande gipsat i väntan på operationen på torsdag och vi hoppas på det bästa nu, alltså att hon får ha kvar det. Pluttan...
I lördags köpte jag massa filmer med Felicia och satt och tittade på och åt en massa onyttigheter hela kvällen.
Det är väl typ det enda som hänt...

Idag var det jobb igen, vilket gick bra. För första gången på länge gick måndagens förstaskift ganska snabbt.. Har dessutom fått en massa frågor om syster fött än. Känns mysigt att folk tar sig tiden att fråga, eller att de bryr sig så pass mycket kanske är mer rätt? Ingen aning, mysigt är det i alla fall!

Nu ska jag gå och lägga mig och sova och hoppas att resten av veckan går lika smidigt som idag.


Kommentarer
Postat av: Koliina

Tyvärr verkar ju denna ungen glömt att den ska ut!!!! Gaaaaaaah!!!!

2012-10-16 @ 02:04:46
URL: http://karrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0