lilla baby, jag kan inte stanna kvar, jag fuckar upp ditt organiserade liv

Vilken jävla vecka. Är ju inte precis något fan av förstaskiftsveckorna.. Dock var jag i bästa gruppen i fredags och ska vara där i alla fall kommande vecka också. Ska dessutom på truckutbildning tisdag-onsdag. Snart är jag en fullständig industriarbetare känns det som..


Det blev inget övningskörande i onsdags, men jag var så jäkla trött efter jobbet så det var lugnt. Det fick bli efter mitt längsta frisörbesök någonsin i torsdags istället. Första gången jag fick tvärbromsa för ett rådjur med ett kid på vägen också. Oh, the panic..
Och det blev förresten en dip dye hos frisören.
I fredags var det tio timmar på jobbet och sedan hem och skapa drama för att mina cigaretter blivit stulna ur en låda på mitt rum för andra gången på kort tid. Och nu har det gått för långt så ska ställa mig i bostadskö på måndag.
Efter det var det en satans utgång som stod på schemat. Det var ganska galet, tror jag?
Kräktes på Max-parkeringen på vägen hem och sov i bilen hela vägen hem.

Igår kom Johan och hämtade mig och sedan var det minisim. Köpte pizza på vägen hem och satt och tryckte i mig hemma. Sedan sov jag en stund innan jag började göra mig i ordning för att åka till Karro och Johan och äta mat, titta på TV och leka med Neo. Lika mysigt som vanligt!

Idag var vi hos momo&mofa och åt brunch för att fira mofa som fyllde år igår.
Kom hem för en stund sedan och ska plocka fram min mörka choklad och en skvallertidning och mysa


Kommentarer
Postat av: Tess

det var sjuuukt galet i fredags!
nästan för crazy :(

2012-10-09 @ 05:31:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0