and I will always be a sucker for your lips

Veckan har i stort sett flugit förbi. Gick hem från jobbet i måndags för att jag mådde kasst och stannade hemma i tisdags också.
Var tillbaka i onsdags, ringde min chef för att meddela det när jag kom hem och får höra "du får gärna komma in och skriva på ett nytt kontrakt. Du får ett halvårskontrakt nu". Sprang nästan till bussen och nu har jag garanterat jobb till mitten/slutet av februari!

I torsdags hände inte mycket alls. Jobbade, åt, sov på soffan, målade om naglarna med ett av mina nya nagellack som jag beställde medan jag var sjuk och åt bananpaj. Typ.

Igår var jag i stan och åt lunch på Jensen's och drack vin med Julle och Tess. Blev stan sen och det enda "onödiga" som följde med mig hem var två nagellack; Make Up Store's Siw (tror jag det heter, underbart holografiskt lack i alla fall) och OPI's German-icure by OPI. Annars var det bara vantar, hårinpackning eftersom mitt hår är uppsatt veckorna igenom om jag inte gör något på helgerna och det märks hur risigt det blivit av det, hårfärg, bas- och topplack och pads. Kanonbra.
Jag och Tess gick på bio senare också. Vi tittade på Modig som var jättebra, jätterolig och jättehemsk. Jag grät och sa "detta är ju fan ingen barnfilm!" ett par gånger. Bakom mig och Tess satt en kvinna med två barn och jag grät och ville hålla för ögonen, men barnen verkade ganska oberörda..

Idag blir det Hok och massa filmer med chips och dipp och cola och bra sällskap.
Nu ska jag röka och sedan krypa ner i sängen.

Syns inte jättebra på bilden, men helt underbara regnbågar blir det på naglarna! Är lite rädd för att de försvinner med överlack, tydligen försvinner den duokroma färgeffekten på OPI's Just Spotted The Lizard med överlack..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0