but I got a couple of tricks up my sleeve, I no longer need your attention

Sääämst update här va..
Nä, men jobbar hela veckorna, ska försöka klämma in lite övertid på helgerna nu i framtiden också. Helgerna spenderas med vännerna.

Förra fredagen var Julle, Sture och Anna här. Vi beställde kinesmat och sedan blev det vin och bastun sattes igång. Vi sjöng "Tänd ett ljus" med finfint komp bestående av att alla utom jag klappade med händerna mot låren, haha! Fick även en väldigt fin film med mina vänner, haha!
Lördagen blev lugn, jag satt hemma och tittade på film och TV och tog ett glas vin på kvällen. Det var det typ.

Denna helgen har varit full rulle hela tiden ungefär. Tess kom och hämtade upp mig i fredags och vi åkte till Max och köpte mat och sedan satt vi i bilen och åt. Efter det åkte vi och träffade Ki, stod ute i kylan och pratade ett ganska bra tag. Sedan åkte jag och Tess hem till mig och pratade om allt möjligt innan hon åkte hem.

Igår började jag dagen med att vara med på minisimmet med Neo och Johan. Åh, så himla kul och alla ungarna är ju så himla gulliga med!
Sedan var det bara att duscha och packa direkt när jag kom hem och sedan åkte jag till Vaggeryd där Julle och PappaJan plockade upp mig. Julle och jag sminkade oss och sådant, sedan kom Ple och vi åkte till Bongo. Satt där ett par timmar med massa människor och sedan drog vi till Olles och dansade hela kvällen.
Avslutade natten med Max-mat och Det Okända i Julles soffa innan jag och Julle somnade.

Idag åt vi pizza och tittade på The Dictator och sedan låg vi i sängen och tittade på New Girl resten av dagen.
Nu väntar jag på att mitt nagellack ska torka och tittar på America's Next Top Model och ska snart gå och lägga mig. Imorgon är det jobb igen som vanligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0