cause the hardest part of this is leaving you

Helgen är förbi och precis som vilken annan helg kommer sömnlösheten ikapp mig. Sov 2,5 timme, det var vad jag fick i natt.
Tittar därför på "PS I love you" och diskuterar om "dipp" i plural heter "dipper" eller "dippar" med Ple, haha.

Har inte ens börjat jobbveckan än, men jag vill så jävla gärna ha fredag redan nu. Som tur är blir det en kort vecka tack vare utbildningen i fredag; fyra jobbdagar.
Får väl trösta mig med att tiden går fort och snart är det just fredag och det blir nog mest väldigt mycket film hela helgen. Men det blir bra. Någon gång...

Äh, ett sista försök att sova den sista timmen nu. Annars kommer jag vara en lipsill på jobbet imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0