I don't love you like I did yesterday

Helt okej vecka med alldeles för lite sömn. Beställde hem lite från Style by Tyra någon natt när jag inte kunde sova. Minns inte riktigt vad dock, så ska bli spännande att se det.
Jobbade igår också medan alla andra var på utbildning. Trots kaos och levande över knäppa idéer gick det mesta bra och jag hade faktiskt väldigt roligt största delen av tiden.

Idag längtar jag till London och Edinburgh. Om två månader är vi där!
Blev så jävla sugen på att boka en bussbiljett till Stockholm eller Göteborg idag med. Bara åka själv och vara själv en hel helg. Och absolut inte ha någon jävla kontakt med korkade människor.
Men jag stannar nog hemma. Tror det är mest matvänligt mot min kropp och bäst för min plånbok... Tyvärr.

Lyssnar i alla fall på musik och läser ikväll för första gången på månader. Åh, vad jag har saknat det. Vill egentligen bara banka in skallen på varenda människa. Lite som i Spartacus.
Fitta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0