du är början på nåt nytt och nånting underbart för mig, för mig, för mig

Som vanligt händer det inte mycket. Har (som vanligt) varit med Ki varje dag i typ en vecka, förra veckan hängde jag mycket med M medan Ki var på träningar och matcher. Men jag klagar inte, det har varit jättekul att sitta i flera timmar och titta på TV och prata om allt möjligt.
Jag och mamma var barnvakter till Alvin i tisdags också, Ki dök upp senare med Max-mat till mig, och lekte med Alvin medan jag åt också.

Annars hände det en del på fredagen. Jag var med Tess och handlade, sen var vi på Systemet och sedan mötte jag upp Karro och gick till H&M innan vi åkte till momo&mofa och fikade några timmar. På vägen hem plockade vi upp Ki också, och Neo sa på vägen "jag med hämta Khistihoppel", haha!
Sedan var det bara att packa, hämta upp Pontus, hämta Kis grejer, handla lite och sedan åkte vi på lan ute hos Tess. Vilken kväll alltså! Jag gick och la mig efter några timmar för att jag hade så ont i huvudet, sov två timmar, tog en huvudvärkstablett och sedan var jag vaken i några timmar till. Sedan somnade jag och Ki framför Family Guy.

På lördagen gjorde vi nästan ingenting. Vi pratade en massa, packade ihop våra grejer, körde Julle och Juan till Hok, Pontus till Ljungby, lämnade Kis saker och åkte och köpte kinesmat innan vi åkte till mig och lämnade mina saker och sådant. Senare på kvällen körde mamma oss till Ki.

Igår kom Ki hit igen - med cola och choklad, ähä. Idag gjorde jag pannkakor till frukost, vilket jag ångrade sjukt mycket när jag låg på britsen senare och tog bort två leverfläckar. Satans läkare att vara otrevlig, så när jag låg där och grät skyllde jag på nervositet. Ki fick komma ner och hämta mig sen, ville verkligen inte gå hem själv, ville bara fortsätta lipa..

Nu är Ki iväg på något inför sommarjobbet, jag tittar på Top Model och ska snart packa så vi kan åka så fort han kommer tillbaka. Ikväll ska vi plocka med M till Jönköping, äta kinamat och titta på Iron Man 3!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0