I hope we didn't break it, but I'm glad we broke the rules

Äh, det är som vanligt här. Jag hänger med Ki mestadels och när jag inte gör det ligger jag i min säng och tittar på Grey's.
Utöver det har det inte hänt mer än att Ki fyllde år i lördags och det firades med nästan hela hans släkt. Han fick sin födelsedagspresent en dag för tidigt också eftersom vi skulle hem till honom redan på fredagen och jag ville inte bära med den, men herregud! Jag vet inte hur många gånger jag fick höra "tack", det dök upp med jämna mellanrum hela kvällen och även på lördagen. Vilket i och för sig var bra och jag hade inte räknat med något annat när jag köpt femton öl till honom och ska bjuda på Iron Man 3 någon dag när vi båda är lediga.
Ja, och så satt vi och spelade och drack öl i fredags också innan vi somnade till Morgonpasset om jag inte minns fel.

På lördagkvällen var jag ute med massor av människor på Bongo. Det började med ett ganska litet gäng som bara växte och växte och till slut var vi kanske runt 12 personer, minst skulle jag gissa på. Johannes viftade med ett nachochips över mitt ena vinglas så det hamnade salsasås i det, vi fick höra att vårt bord såg ut som en bilkrasch, Anna och jag fortsatte vår "ta fula fyllebilder på toaletten" och jag fick en update om J. Vilken kväll det var, ytterst trevlig! Den avslutades med diverse mat innan jag åkte nattbuss till Skillingaryd och blev upphämtad där, glömde min tomma vinflaska på altanen hos Ki, somnade framför Hitta Nemo och drömde så jävla konstiga drömmar.

Igår låg jag bara bakfull i Kis säng och gjorde inte många knop. Han var mindre bakfull och fick serva mig, vilket han gjorde genom att hämta en cola till mig och piirakka till sig själv (Karro, det hette till och med mustikkapiirakka ;)).
Eftermiddagen satt jag och M och pratade om allt möjligt också, hela samtalet fick mig väldigt sugen på att titta på Stay Alive, och jag har lyckats hitta en väldigt mesig pojkvän som knappt vågade titta på den. Sedan spelade vi igen innan Ki körde mig till stationen och jag åkte hem.

Idag har det ta mig tusan inte hänt mycket heller. Det har varit den vanliga dagsordningen; Grey's, kolla efter jobb, kolla efter utbildningar och tillbaka till Grey's. Pratade i Skype med Ki i typ tre timmar också innan han gick och la sig.

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0