you took my heart and you held it in your mouth

Har haft en himla fin påskhelg med en massa mys med fina människor.
I fredags var det fest för Emma-Linnéa. Det blev massor av vin och sång, en tur till Mc Donald's där Adam storhandlade när alla ville ha mat och sedan en tur till Max när Emil skulle dit och vi köpte med mer till några som inte hade blivit mätta, haha! Sedan somnade vi gott och vakna runt 8-tiden på lördagen.

Och sedan begav jag och Ki oss mot Stockholm. Vi lyssnade på Morgonpasset tills Ki somnade och jag lyssnade på musik och läste istället.
Att ta oss till hotellet blev ett lagom roligt äventyr som tog ungefär 1,5 timme. Jag var hungrig, behövde kissa, frös för att det blåste så mycket och var nära att börja gråta flera gånger efter att jag lämnat över ansvaret om att hitta till hotellet till Ki. Till slut hittade vi, lämnade packningen på rummet och sedan gick ut och åt. Köpte en cola och påse godis på väg tillbaka och somnade sedan tidigt.

Igår var det frukost och duschande och fixande innan vi begav oss ut på nya äventyr. Denna gången hittade vi i alla fall. Vi GICK från Skeppsholmen till Aquaria och tittade på fiskar och hajar innan vi var på Junibacken och "hängde" med Pettson och Findus hus och åkte sagotåget. Tog en liten fika också innan vi återigen GICK tillbaka till Skeppsholmen och åkte tillbaka till hotellet, vilade en stund och sedan skulle vi äta tapas med Kis faster. Väldigt god mat och trevligt sällskap! Och så tillbaka till hotellet och sooooova.

Idag åt vi bara frukost, packade alla våra saker och sedan begav vi oss mot Cityterminalen och bussen hem. Återigen lyssnade vi på Morgonpasset innan jag läste och lyssnade på musik, men sedan blev det mer Morgonpasset. Sa hejdå till varandra i Värnamo och sedan jag kom hem har jag bara ätit och tittat på TV. Ska plocka fram nycklar och sådant mamma ska lämna in imorgon, plocka fram alla papper jag kan tänkas behöva imorgon och ah... Sova skulle jag anta.

Några bilder från Stockholm :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0