cause I'll tell you everything about living free

Hoho, vad tomt det är här! Det händer inte mycket, samtidigt som det gör det.
Jag och Ki har firat en fin midsommar i Olofsbo med våra fina och fantastiska vänner, vi båda jobbar på som vi har gjort hela sommaren.
Jag och Tess var i Göteborg och besökte återigen Metaltown för att se Slipknot. Åh, det var så underbart!
För några helger sedan var jag i Hok och drack vin hela fredagen på Julles balkong. Dagen efter var det födelsedagsfirande för Julle med brunch hos hennes mamma.
Häromveckan var vi uppe i Dalarna och hälsade på Julle och John. Vi drack vin och pratade hela kvällen och nästan hela natten, fick besök av en jättefin räv och hade himlans trevligt.
Helgen som var firade vi M och besökte Gästis på fredagen. I lördags var vi utanför Rydaholm och badade med Kis kompisar och på kvällen var vi hos ännu en kompis till Ki. De drack öl och jag sov, det var det som hände innan vi gick hem och sov.

Denna veckan spenderar vi ensamma hemma med hundarna. Synd bara att Ki jobbar eftermiddag så vi knappt hinner träffas...
Har haft några timmars bra sömn idag, tills jag vaknade vid 12 och trodde jag hade "försovit" mig och att klockan var 20. Det första jag tänkte när jag vaknade var "fan, jag måste ju hinna göra mina helstekta kyckling". Och sedan dess har jag varit vaken, och rädd för att det ska hända i verkligheten så jag har diskat och satt in kycklingen i ugnen.
Nu inväntar jag åskan framför Animal Planet och lejonen som är där.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0