det finns plåster som du måste riva av

Har precis jobbat min sista natt. För ungefär en timme sedan stämplade jag ut för sista gången. Men på sista rasten såg jag att jag fått mail och jag har fått en "testvecka" för ett annat jobb redan nästa vecka, som kanske kan bli ett extrajobb till hösten! Åh, jag hoppas verkligen att det kommer gå bra.
Måste dessutom börja planera kurser att plugga på distans nu också, och kanske även hitta något mer extrajobb.

I eftermiddag ska vi även ta en funderare på en annan resa än vi planerat. Någon som har ett bra förslag? Solsemester är vad vi planerat och sett fram emot. Vi planerar ifall resor till Egypten skulle vara inställda längre än de sagt nu...
Ikväll ska vi dessutom spela Monopol har vi tänkt, jag tänkte föreslå kinesmat också inför pojkvännen också, haha. Får se hur han nappar på det förslaget.

Nu ska jag titta klart på Top Model innan jag ska sova så mycket som möjligt idag. Vi har dessutom finaste Flisen på besök så det blir nog mycket mys med honom idag när jag inte ska iväg och jobba på kvällen och behöver sova nästan hela tiden.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0