home is wherever I'm with you

Nyår var jävligt fint. Och ganska galet. Det dracks mycket vin, spelades lite "jag har aldrig" som vi snabbt glömde bort, smällde raketer, röktes väääldigt mycket cigaretter och sådant. Bästa nyårsfirandet någonsin. Än så länge, ähä.

Annars har det inte hänt mycket. Jag har jobbat, både "vanligt" och övertid, och imorgon är det dags för 10 timmarspasset.
Bokade flygbiljetter till London den 8 februari igår med. Ååh, jag längtar! Tycker det blir en fin födelsedagspresent till mig själv faktiskt.
Annars är det väldigt uppbokat den kommande månaden. Det är inflyttningsfest på lördag, och de kommande helgerna är det fest, knytkalas, födelsedagsfirande, London och helgen efter det räknar jag med att Tess och Julle genomför sin omtalade överraskning för mig 20-årsdag. Hear that girls?!
Nu ska jag i alla fall sova. Lång dag med jobb som sagt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0