levde vi igår, lever vi idag, är det vi imorgon?

Jobb hela veckan som vanligt. Nästan. Jag var hemma onsdag-torsdag med feber och förkylning. Livnärde mig på vatten och apelsiner för att bli frisk, vilket lyckades och jag kunde jobba i fredags.

Igår hade jag knytkalas här hemma med flickorna. Massor av mat och en del alkohol gick ner, men oj så roligt vi hade! De flesta åkte hem framåt natten, Sture, Anna och Julle sov över så vi trängde ihop oss inne på mitt rum med extramadrasser och somnade till Vänner framåt 5-tiden på morgonen.

Idag satt vi i köket runt köksbordet och åt chips och dipp, cheesecake, frallor, sommarrullar och myste, pratade och drack massa cola. Syster dök upp här med Neo och Alvin också så det var fullt hus här.
Vet inte när tjejerna åkte hem, men direkt efter hoppade jag in i duschen snabbt och borstade tänderna för att känna mig lite bättre. Resten av kvällen lekte jag med bilar och tåg med Neo och myste och upplevde lite nostalgi.
Sedan betalade jag räkningar, tittade lite snabbt på Facebook och tada! Panda Da Panda till Popadelica! ♥
Behöver jag säga att jag var snabb med att köpa biljett eller?

Nu tittar jag på Taken och har tryckt i mig nästan all mat som var över från igår. En jävla massa friterade mozzarellasticks, friterade räkor och sparris med någon skinka runt. Och vitlöksbröd med tzatziki till också.

Kommande vecka är det jobb som gäller, och till helgen blir det kanske lite övertid (om jag har kvar jobbet), middag här hemma, minisim och mys.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0