so please, please, please, let me get what I want this time

Ja, men jisses alltså. I över ett halvår har bloggen varit lidande. Dock har jag gått i nästan ett halvår och knappt gjort någonting, men runt jul började det hända saker och ting.
Förra helgen var det ju inflyttningsfest hos Emma-Linnéa, även om det bara blev jag, Emma-Linnéa, Tess och Sture av tjejerna och Arvid var med också. Men kul hade vi! Alla blev onyktra efter allt vin som dracks och till slut shottade vi cider och sedan rödvin som smakade glögg ur shot glas av is. Mycket hamnade dock på tallriken under så det sörplade vi i oss efter varje runda, haha! Shot glasen smälte ju sedan och Tirres reaktion på det var ganska klockren; "det är ju hååål i deeeeem!!".
Vi somnade gott sent på natten/tidigt på morgonen och dagen efter åkte jag och Tess in till Jönköping och åt kinesmat innan tåget hem där vi skickade roliga sms till folk och hade otroligt roligt.

Sedan var det dags för en ny vecka med jobb. Oooooch, löneförhöjning! Tada! Dock något som alla får och skulle fått för nästan ett år sedan, but still.
I fredags jobbade jag övertid och resten av helgen bestod av massor av mys. I lördags kom syster, Neo och Alvin hit och Neo hade tydligen vägrat åka hem så han hade fått sova över här, myyyys! Igår gick han runt med min telefon och tog kort på krokodilen som Neo säger bor utanför vårt hus. Och Felicia skulle vara med på kort också, och Peten och tomtarna han hittade på bänken. Och jag också.
Pizza till lunch, framåt kvällen dansade jag mitt dans-spel och sedan gick jag ner till macken och köpte cola, chips och choklad.


Nu är det ännu en vecka med jobb igång. Jag har blivit dålig under dagen idag och känner mig febrig, har ont i halsen och känner mig tung i huvudet. Ska ta Ibumetin nu och sedan krypa ner under min snugrug och täcket och hoppas jag mår bättre imorgon. Och givetsvis resten av veckan! På lördag kommer ju tjejerna hit och äter mat, men innan dess är det minisim igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0