I'm breathing in the chemicals

Nu är det snart ännu en sådan där dum jävla vecka där jag får veta sista dagen om jag har jobb eller inte.Men för första gången på länge känner jag inte redan nu ångest över det hela. Det enda jag tänker på är att jag om en vecka är i Stockholm...

Förra veckan träffade jag Ki på fredagen. Kommer inte riktigt ihåg, men det var väl kebab, TV och film hela kvällen som vanligt.
På lördagskvällen plockade Cornelia upp mig i Jönköping och sedan åkte vi hem till Jessiica. Det bjöds på mat och två sorters kladdkakor och vi drack vin och skrattade hela kvällen. Någon gång vid 4-tiden på morgonen kröp jag ner i soffan och somnade gott.

På söndagen åkte jag hem till Ki efter frukost, kladdkaka och massor av prat. Vi cyklade och köpte kinesmat och åt framför TV:n och myste sedan framför en film innan jag åkte hem.

Som vanligt har jag jobbat hela veckan. Tränade lite några dagar och städade någon dag. I fredags somnade jag på soffan någon timme också, såååå jävla trött efter jobbet.
Igår åkte jag först in till Värnamo och köpte handkräm och rakhyvel efter att den jag köpte för några veckor sedan gick sönder när jag tappade den i duschen, och sprang in på Systembolaget och köpte vin till nästa helg. Fick sedan sitta på stationen och läsa en bra stund innan tåget hem gick. Duschade och sminkade mig innan Ki och hans familj kom och plockade upp mig här hemma.
Egentligen skulle Ki lagat mat till mig igår, men det blev kinesmat istället. Medan vi väntade på att maten skulle bli klar gick vi och köpte biljetter till Croodarna, så åkte ner och såg den efter maten. Åh, herrejisses vad vi skrattade! Satt senare på kvällen och sa "vill se den igeeeeen nuuuu".

Blev sovdags framför Harry Potter sen, och idag var jag mer vid liv när Ki skulle på match än jag var förra helgen. Vi har sedan spenderat hela dagen i sängen med flera avsnitt av Morgonpasset, Lejonkungen och godis och spelat mobilspel. Social much? Yes, indeed. Och planerat lite för nästa helg. Raw blev ju inställt, så vi tar nog en hela lördagen till att titta på fiskar och Cosmonova. Oavsett vad blir det mysigt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0