now all your love is wasted? then who the hell was?

Det är ganska svårt att tänka positivt nu för tiden faktiskt. Jag är arg och förtvivlad och nära inpå gråtfärdig dagarna igenom och vill egentligen bara be folk dra åt helvete och lägga mig under täcket och aldrig mer gå upp.

Trots det hade jag en fin fikadejt med flickorna från gymnasiet i fredags. Även om den inte varade så länge på grund av att Jessiica mådde dåligt och mitt tåg till Värnamo gick efter två timmar. Men det var kul att träffa dem igen! Det behövdes verkligen.
Resten av helgen spenderade jag hos Ki. Det blev mest film och TV-tittande som vanligt. Vi tittade på en dokumentär om späckhuggare på lördagsmorgonen, och på kvällen tittade vi på Melodifestivalen med hans syster efter att vi samarbetat fram en kladdkaka där en gjorde smeten, den andra höll kolll på den i ugnen och jag åkte på diskandet. Så det var min helg.

Hela veckan har det bara varit jobb. Sitter just nu och försöker ställa mig in på ett dåligt besked imorgon. Det går ta mig fan inte och allra helst vill jag ligga kvar i sängen under täcket imorgon och inte gå ner dit och jobba. Fast jag har inget val, och det lär ju knappast bli bättre av att ligga hemma hela dagen.

Jag hoppas i alla fall på en bra helg. Förhoppnigsvis blir det alkohol och mys i Bankeryd med Jessiica och Cornelia på fredag, och på lördagen blir det att träffa Ki.

Åh, nu längtar jag mer än någonsin till påskhelgen också. Vi bokade biljetter till Raw förra veckan också, så någon sysselsättning har vi nu medan vi är i Stockholm. Men det känns som två veckor aldrig kommer gå vidare snabbt, utan mer snigla sig fram.

Nej, nu ska jag googla runt och se om jag hittar något jag kan om jag blir arbetslös.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0