I just can't crack your code

Same old, same old; jobb, teori, övningsköra. Skillnaden nu är att jag numera har sett Betnér och Soran live, tagit bild med Soran och har sovit på hotell i Halmstad för första gången. Icke att förglömma fick jag ju en önskelåt önskad till mig i Morgonpasset förra måndagen!
Fick dessutom ett brev på posten idag som jag väntat på hela veckan, och när jag öppnade kuvertet låg där ett handskrivet brev också. Oväntat och väldigt roligt.

Vaknade 5.40 i lördags och kunde inte somna om så jag var uppe och pluggade teori, tog bort mitt nagellack, åt pizza från dagen innan, tittade på Morgonpasset och funderade på att gå och köpa våfflor, grädde och sylt innan Pihlgren vaknade. Våfflorna hann jag inte med, men våffelfrukost blev det minsann - både lördag och söndag!
På lördagen var vi och åt middag med Pihlgrens pappa och bröder, efteråt gick vi till Bongo och träffade flickorna och Oscar. Somnade till framför The Ring 2 hemma sen, vaknade och vågade inte av någon underlig anledning tvätta bort mitt smink ensam.

I söndags hade jag personalmöte och vinprovning på ena jobbet innan det var dags för ännu mer jobb. Måndag och onsdag har bjudit på körlektioner. Igår bjöd dessutom på vidrigaste natten på evigheter. Försov mig och blev väckt 22.34, börjar jobba 22.48, fick köra silver, dunkade huvudet i en metallställning när jag lämnat en pallkrage, ena skrivaren fungerade inte och sedan hade jag målat allt under natten i onödan. Oblästrade metaller i färdighyllan, man tackar! Nej, sista natten denna veckan nu och imorgon blir det Vaggeryd och tacosmys. Jobb på lördag och sedan börjar det om igen.

 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0