stora trygga vargen

Varvar jobb och teoriplugg med att hänga med Pihlgren och övningsköra; det är det som händer nu för tiden.
Fick hem ett paket med sju nya nagellack i veckan, och ett annat paket med kläder.
Ikväll är det jobb igen och jag har sovit typ fyra-fem timmar. Känns bra att vara disken ikväll istället för entrén..
Imorgon är det kalas för Alvin igen, min plan är att övningsköra hem från Lanna efteråt. Sedan blir det Vaggeryd på kvällen.

Åker dessutom till Halmstad på onsdag, äntligen dags för En skam för Sverige! Jag har längtat i tre månader nu. Exakt på dagen faktiskt.


Nej, nu ska jag göra mig färdig för jobbet, måla klart naglarna, packa och äta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0