ingen ska se mig gå ner mig, jag kommer tillbaka

Oj, här är det bara tyst, tyst, tyst. Jobbar nästan hela tiden, ungefär sex kvällar/nätter i veckan, springer på personalmöten och utbildningar i Värnamo, övningskör hemma och har min första körlektion på körskolan om knappt två veckor. Utöver allt detta försöker jag hinna med att läsa en bok om Harrys historia, trafikmärken och annat som kan vara bra till jobb och körkort.
Allt nu handlar om planering känns det som, det är kaos i mitt huvud med när jag ska jobba, köra, gå på upplärning i servisen, öl- vin- och whiskyprovning och annat. Hade inte klarar mig utan kalendern i telefonen känns det som ibland, haha.
Igår hade jag frisörtid också, och efter nästan tre timmar gick jag därifrån nästintill rödhårig. Tyvärr mörkare än jag ville ha det och lite för mycket av det svarta kvar, men det finns fler tillfällen att ordna det!

Nästa helg är min första hela lediga helg sedan jag var på Rhodos och då blir det utgång på fredagen. Ska försöka hitta en dag till nästa vecka som jag kan övningsköra på, men det ser ganska mörkt ut...
Äh, det löser sig! Nu ska jag titta klart på Halv åtta hos mig och läsa i alla fall!
Bilder från Rhodos kommer förresten någon dag, minneskortet sitter i datorn, men längre än så har jag inte kommit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0