and when I'm the subject, here's the reaction you can expect: fuck you

Hade en fin midsommar med Tess och Emma-Linnea. Vi åt trerätters som jag hållt på med nästa hela dagen, spelade Sanning&Konsekvens, drack alkohol på altanen, skrattade och hade det mysigt. Vi skrattade extra mycket åt Tess, hahaha!

Jobbet har bara flutit på bra. Drömde inatt att jag somnade på jobbet efter att ha jobbat på Harrys hela natten. Hoppas det inte blir verklighet på torsdag.
I lördags hade vi en fin utgång också, jag, Julle och Anna. Vi avslutade med Mc Donald's, lite sittande på bryggan vid Munksjön innan vi begav oss hemåt. Ytterst trevlig och välbehövlig kväll!

Ikväll ska jag dricka vin hos en fin vän, måste bara pallra mig ner till Ica nu och hämta ett paket och börja packa och sådär. Och få bort Maria Menas "Fuck you" från hjärnan.

Kommentarer
Postat av: tirrefirre in da house

kan fortfarande må illa om jag pratar om eller tänka på de dära shotsen... oouäähh!! :(

2014-07-04 @ 21:01:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0