welcome to the black parade

Blev inte helt hemlös i veckan, fick sova hos en vän från EBS-kursen, tack och lov! Hade sådan ångest söndagsnatten över det. Det blev ett snabbsamtal med syster i tisdags efter en kaotisk dag på banken och agencyn, men ett längre samtal på onsdagen tror jag det var. Mysigt! Och nu är en present till Neo inhandlad också, Disney-butiken kan vara det bästa i hela London.
I torsdags flyttade vi in in vårt rum också, köpte lite saker vi behövde och sen jobbade jag min första officiella dag på puben. I fredagskväll fick jag någon konstig feber som varade över natten och gårdagen, men nu är helt borta.
Idag blev det ännu ett besök i Hammersmith för att köpa mer saker som behövdes, vår första maskin tvätt i huset är klar och upphängd på varenda yta som går att hänga på; garderobsdörrar, gardinstången, tvättlinan utanför duschen, lådor.. Ja, överallt. Senare blir det ett besök på Roadhouse för att titta på ännu en flair competition.
Imorgon; IKEA och sedan Brick Lane.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0