shut your mouth boy when will you learn

För någon som inte gillar rutiner är det just nu ganska jobbigt.. Dagarna ser nästan likadana ut med jobb och hela faderullan. Idag var det crazy busy söndag också med ett ton disk att ta hand om samtidigt som gäster ska ha dricka, dricka, dricka. Och med bara två timmars sömn i bagaget.
Jag tröstar mig i alla fall med att jag vid denna tiden om två veckor är med mina bästaste vänner. Och har ätit julbord. Ett, om ens möjligt, ännu större plus är att jag slipper våra flatmates som bor vägg i vägg med oss några dagar. Dessutom att sova i en säng med bäddmadrass.. Lyx!

Nu ska jag allt fortsätta titta på Vänner och kanske sova snart. Min plan för kvällen var att gå hem från White City efter jobbet och sedan städa nästan hela vårt rum, men efter åtta timmar på jobbet och något som känns som hundra Bloody Marys senare köpte jag med lamb shish kebab och satte mig på tunnelbanan och bussen hem. Jag gick i alla fall hem från East Acton Station..

Skaffade förresten en till tatuering förra veckan tror jag det var. Nöjd som tusan och inte alls lika plågsam som jag ville minnas att revbenen var.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0