looking at birds and planes, I don't wanna die today

På lördag är storastora dagen. En av alla stora dagar vi har haft här i London. På lördag flyttar vi äntligen till vår lägenhet i Shepherd's Bush!
Så ikväll ska jag packa så mycket jag bara kan. Vi må ju dessutom ha de finaste regulars in the world som fixar en flyttbil till oss istället för att vi ska åka fram och tillbaka med buss.
Mycket mer än så finns nog inte riktigt att säga. Hade årets första grillning förra veckan med massa italienare, och igår brände jag mina fingrar på ett strykjärn när jag strök napkins på jobbet. Klarade mig utan blåsor men har ett finfint ärr på pekfingret. Sov dessutom med en blöt handduk över fingrarna inatt för att det fortfarande brände 1,5 timme senare.
Nej, jag får väl börja packandet nu då. Borde gå bra om jag lyssnar på The Vaccines samtidigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0