I feel nothing, please say you love me

Har än så länge inte haft tid eller ork att lägga in bilder från Download i datorn, så fram tills dess blir det inga sådana. Ska försöka hinna med det innan helgen, behöver ju ha utrymmet i min telefon.
Men det har hunnits med en massa saker sedan jag kom tillbaka hem till London; M var här hela förra veckan så det blev ett litet maraton med Insidious-filmerna på måndagen och sedan tredje filmen på bio på tisdagskvällen. Innan bion blev det några öl på andra sidan gatan med M och kollegor. Onsdagen bjöd på middag och vin långt in på småtimmarna hos kollega. Efter det har jag i stort sett bara jobbat, lyckades klämde in ännu en hemmafest häromdagen.
Idag var det kaffeträning i Bermondsey, vilket gav mig fyra timmars sömn innan jag var tvungen att kliva upp vid 6 på morgonen. Efteråt fick jag feeling och köpte nya byxor och en dammsugare. Äntligen! När vi flyttade in fanns det, och finns fortfarande, två dammsugare, bara att ingen av de fungerar. Nu har vi plötsligt tre stycken istället. Så det ska dammsugas någon dag. Och täcken och kuddar ska köpas. Blir det fint väder på fredag blir det picknick och öl i någon park efter jobbet innan jag ska pallra mig bort till Liverpool Street och plocka upp mamma.
Har nog uppnått en ny nivå av trötthet och ser fram emot att få sova till lunchtid imorgon. Sedan är det full rulle igen för nu finns det ingen mer tid att skjuta upp saker och ting som behövs till helgen. Alla saker som att diska, dammsuga, städa och tvätta behövs göras.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0