I've got soul but I'm not a soldier

I lördags var det ett halvår sedan jag flyttade till London. Tänk att jag från början tänkte att jag bara skulle stanna här i ett halvår, men sedan ändrade mig till ett år.. Och nu efter ett halvår känner jag att tiden går alldeles för fort, jag kanske inte alls känner mig redo att lämna London i september? Alldeles för mycket tankar på allt och inget, och vi får helt enkelt se vad som händer.

Kan knappt komma på någonting som hänt senaste veckorna. Det har varit mycket jobb, jobbar sex dagar i veckan nu och pusslar en del för att slippa göra en miljon saker på min enda lediga dag. Fast på min lediga dag förra veckan hann jag ändå med en jäkla massa saker (tack vare att jag gjorde en lista).
Någon dag förra veckan blev det matlagning och vin hos B efter jobbet, vilket betyder mitt i natten i stort sett. Igår var det italiensk middag hos en annan kollega, och idag när jag vaknade hade jag ingen röst alls. Har tydligen åkt på någon konstig förkylning som inte riktigt bryter ut, den kommer mest på morgonen eller på kvällen och har hållt på sen i söndags.
Häromveckan bokade jag dessutom biljett till Download Festival. Så 12-14 juni får jag se Slipknot, Manson, Mötley Crüe och Slash bland annat!

Mycket svamlande (som vanligt), och nu ska jag föna håret snabbt innan min kinamat dyker upp vid ytterdörren. Höjden av lathet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0