watch me fall apart

Back to normal. Förutom att jag jobbar mindre nu än innan min semester. Två veckor av att bara vara runt, se nya ställen och vara nära folk man tycker om. Hade några dagar i Sverige för att fira finaste Alvin som fyllde hela tre år. Vilade så mycket, var i Ullared, läste mer än jag gjort sedan jag flyttade till London. Och spelade Monopol. Var tillbaka i London över en natt för att natten efter flyga till Barcelona. Bodde på en båt och hängde i solen några dagar, drack massor av sangria och cava och åt massor av tapas. Helt perfekt.
Tillbaka till London några timmar innan jag och B åkte till Oxford mitt i natten. Fick pannkakor till frukost och en ny kompis innan vi åkte hem igen för att inleda höjdpunkten av Wakey-veckan; Wakeys leaving party. Det var hemmafest i Westbourne Park, vi körde the box game tidigt på morgonen och allt var lagom bra.
Måndagen var vi och såg nya Bond-filmen och åt middag på Hereford Road innan jag tyvärr var tvungen att åka hem tidigt för att jobba öppning till stängning dagen efter.

På måndag kommer mamma hit igen och vi har två fullspäckade dagar framför oss med allt möjligt planerat.


 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0