we could be heroes

Jahaja, nytt år och allt. Firade julafton i lägenheten i London, åkte till Oxford tidigt på juldagen och firade jul där, tittade på fotboll och drack massa prosecco.
Såg nya Star Wars-filmen en tidig dag när Marshall ringde och väckte oss med "let's go and see Star Wars!!!!!!" och grät så många gånger under filmens gång.
Firade in det nya året med att jobba och skåla i champagne med arbetskamraterna och stannade till 6.30 på morgonen och drack prosecco i vår beer cellar.
Åkte återigen till Oxford i fredags för att fira B's födelsedag med hans bröder och brorsbarn. Var på en riktigt parmiddag för första gången och återigen mat och prosecco innan vi hälsade på en vän och fick en privatlektion i hur man egentligen ska göra squats.
Kom tillbaka till London igår och åkte nästan direkt på staff party på Camden Town Brewery. Slutade upp i Camden och sedan Soho och kom inte hem förrän klockan 5 på morgonen. Halvsov till 9.15, upp och jobba och fick sluta en timme tidigare.
Inatt åker vi på en veckas semester och vi ska bara njuta innan det blir nytt jobb för B och kanske ett nytt steg för mig.

Händer så himla mycket jobbmässigt nu och jag vet knappt vart jag ska ta vägen. Alla förändringar som "borde" vara bra gör mig bara ledsen och stressad, och det är nästan jag som tjänar mest på allt som händer nu men jag kan helt enkelt inte vara glad för min egna skull. Den person som varit min GM i snart 1,5 år och som senaste halvåret har blivit en vän ska inte längre vara min GM och min stöttepelare jobbmässigt.
Jag antar att jag bara får njuta av de sista veckorna och göra de så bra som möjligt. Och samtidigt ta mig själv i kragen, pull myself together och möta en av mina största rädslor. Jag vet ju att jag kan göra detta. Måste bara sluta fjanta mig och bli tuffare. Det är ju trots allt mig de vill behålla och göra bättre. Får försöka tänka på det istället för allt sorgligt.

Packa det sista, duscha och krypa till sängs några timmar innan det bär av på äventyr.

Slänger även in en bild från jul, efter vår Christmas dinner och vi satte oss i soffan och B somnade på 30 sekunder.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0