du kanske borde tänkt på konsekvensen, mer än kicken, idiot

Sådär, nytt år och yadayada. Allt det där som alla säger hela tiden.
Tillbaka till jobbet igår, kääämpigt att gå upp mellan 7-7:30 på morgonen. Avslutade i alla fall dagen/kvällen med några glas vin efter stängning och sedan några drinkar på utestället rakt över gatan från jobbet. Kom hem i städad tid och vaknade 45 minuter innan mitt alarm idag. Alarm på lediga dagar behövs trots allt, annars sover jag ju lätt till 15-tiden - vilket leder till inget sovande på natten innan den där tuffa delen av veckan som kommer nu. Tre dubbla skift och en söndag.
 
Nej, ska fortsätta dagen nu och få något gjort. Har ju trots allt en att-göra-lista och satsar på att försöka komma iväg någonstans sen eftermiddag/tidig kväll för att komma ut från lägenheten lite grann.
Börjar med frukost; mannagrynsgröt.

Inlägg som detta fick mig att inse igen varför jag inte är aktiv här... Och med det sagt har jag ändå gjort ett inlägg den här månaden.

Kommentarer
Postat av: Fruwald

Älskar att du börjat blogga igen bebe! Du är bäst & allt det där! Saknar dig, kommer till London i Vår! PUSS <3

Svar: Men puss på dig!Åååh, ja, gör det!!! <3
linn

2017-01-15 @ 15:40:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0