would you be an outlaw for my love?

Glömde helt bort att jag redan gjort ett inlägg denna månad, och blev så stressad över att göra ett till. Och började med detta innan jag mindes det förra. Aja!
 
Sverige är i alla fall kanon! Har nästan läst ut Nikki Sixx's bok (igen), la en sheet mask häromdagen och en peel off mask ikväll. Lyckats gå på tre promenader än så länge, ätit massa mat och inte alls så mycket sötsaker som jag brukar göra.
Åkte till Växjö i onsdags till Julia. Var på författarbesök med Sandra Beijer innan det blev dricka och utgång på studentpub och massor av dans. Avslutade kvällen med kebab på sängkanten innan vi somnade gott och länge.
Idag köpte jag en till burk av min älskade Primaluce och en ny Uniqu One, snabb fika bestående av avokado hos momo&mofa, hem och sminka sig snabbt och sedan direkt till Bredaryd för att fira älskade NeoBus som fyller 7 år idag. Tiden går så sjukt fort, för sju år sedan var han vara liten och pluttig och underbar. Underbar är han ju fortfarande såklart, och om sju år kommer jag säkert säga igen att han var "liten och pluttig" idag.
 
Imorgon står Ullared på förmiddagen och Monopol på kvällen på schemat. Jag har faktiskt en Guinness i kylen också som jag kanske borde dricka ikväll...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0